Zasady odwoływania spotkań
- W celu odwołania spotkania lub zmiany terminu, proszę o kontakt telefoniczny lub poprzez SMS, najpóźniej 2 dni robocze przed umówionym spotkaniem. Sesje poniedziałkowe należy odwołać najpóźniej do piątku, do godz. 20.00.
- Dokonywanie zmian terminów lub odwoływanie w dniu ustalonego spotkania, skutkuje opłaceniem pełnej stawki za sesję.
- Odwołanie terminu sesji w czasie krótszym niż 2 dni robocze jest płatne niezależne od powodu.
- Jeżeli muszę odwołać sesję, kontaktuję się z pacjentem_ką niezwłocznie i w miarę możliwości proponuję spotkanie w innym terminie.
Zasady ogólne
- Zapisy na konsultacje umawiane są telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej.
- Dzień przed spotkaniem wysyłam SMS z prośbą o potwierdzenie. Brak potwierdzenia równoznaczny jest z rezygnacją ze spotkania.
- Konsultacja/sesja trwa 50 min. W sytuacji spóźnienia się pacjenta_ki, sesja nie będzie przedłużona.
Zasady płatności
- Opłaty za sesje są zgodne z obowiązującym cennikiem
- Płatności na sesje można dokonać w gabinecie: gotówką/przez terminal lub przed sesją przelewem na konto mBank 08 1140 2004 0000 3602 7512 7524
- W przypadku terapii online obowiązuje przedpłata. Proszę o dokonanie przedpłaty na dzień przed umówioną sesją oraz przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: psychopracowniaintegra@gmail.com
- Podwyższenie opłaty za sesje omawiane jest na 2 miesiące przed wprowadzeniem podwyżki opłaty.
Zapewniam dyskrecję i poufność.
Oferuję zrozumienie i pomoc w rozwiązaniu problemów, z jakimi zwraca się do mnie pacjent_ka. Jeśli nie jestem w stanie pomóc – kieruję do współpracującego ze mną specjalisty – lekarza, psychiatry lub innego specjalisty.